Traductor

dilluns, 22 d’agost del 2016

0

[Pastís de pernil dolç i formatge]


15 minuts    4 racions

➟ Ingredients:

6 llesques de pa de motlle (millor sen se escorça)
Maionesa o lactonesa (Veure recepta)
Pernil dolç o gall dindi
Formatge
2 ous durs
Enciam

Preparació tradicional:

Forrar un motlle de plum cake o similar amb paper film transparent.
Separar un rovell d'ou dur (per decorar el pastís) i picar la resta a bocinets, reservar.
Ficar una capa (1) de pa de motlle i untar amb maionesa, tot seguit ficar l'enciam i l'ou dur a bocinets.
Ficar una altre capa (2) de pa de motlle i pressionar bé per que quedi ben compactat. Untar amb maionesa i ficar unes rodanxes de pernil dolç (gall dindi) i formatge.
Ficar l'última capa (3) de pa de motlle i pressionar bé. Tapar amb el paper film, apretant bé, i reservar a la nevera 2/3 hores com a mínim. Millor d'un dia per l'altre, jo ho prefereixo, està més bo i més fresquet!.
Per servir traurem el  pastís del motlle, destapant el paper film i donant-li la volta damunt del plat on el servireu. Untar amb maionesa i decorar al vostre gust. Jo vaig ratllar un rovell d'ou i vaig fer unes floretes amb pernil dolç, amb la ajuda d'un tallador per fer galetes. Vaig demanar-li a la carnissera que hem fes un tall gruixut de pernil dolç per fer les flors. 


Si voleu més idees aquí us deixo una recepta de pastís d'estiu o primavera amb Salmó fumat i maionesa d'alvocat

Sempre que organitzo algun dinar o sopar intento muntar un menú que es pugui fer amb antelació, així el mateix dia no vaig tan atabalada i gaudeixo més dels convidats.
Aquests pastissos són una molt bona opció, els fas el dia anterior i admeten infinitat de farcits, són ideals. I si us esmereu amb la decoració faran molt de goig a la taula!!.


❤ M'encanten!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per les vostres visites i comentaris!